Παρασκευή, 31 Αυγούστου 2012

Διαφορά μεταξύ φυσικών και συνθετικών βιταμινών:


 

Είναι λίγο δύσκολο να γίνει διάκριση μεταξύ φυσικών και συνθετικών βιταμινών.

Η φυσική βιταμίνη είναι ένα συμπυκνωμένο θρεπτικό συστατικό που προέρχεται από έναν φυσικό πόρο. Η ιδέα σε αυτήν την περίπτωση είναι να διαφυλαχθούν και να χρησιμοποιηθούν όλα τα φυσικά θρεπτικά συστατικά αντί να καταφύγουν σε γλυκαντικά, τεχνητά χρώματα ή συντηρητικά.

Η φυσική πηγή των βιταμινών έρχεται με έναν αριθμό παραγόντων που έρχονται μαζί με αυτά τα φυσικά θρεπτικά συστατικά.


Για παράδειγμα, οι παράγοντες που βρίσκονται συνήθως με την βιταμίνη C είναι τα βιοφλανοειδή.
Συμπυκνωμένα πολύ προσεκτικά από το φυσικό πόρο, δεν υπόκεινται σε υπερβολική θερμότητα ή πίεση και δεν γίνετε χρήση κανενός τοξικού διαλύτη.


Δεν χρησιμοποιούν ακόμα και τη χρήση χημικών ή ζαχαρούχων στρώσεων. Αυτές οι θρεπτικές ουσίες παρασκευάζονται ουσιαστικά από ποιοτικά πρωτογενή προϊόντα χωρίς προσθήκη χημικών ουσιών.


Οι συνθετικές βιταμίνες συνήθως κατασκευάζονται σε εργαστήρια από παράγωγα λιθανθρακόπισσας.
Κανένας παράγοντας δεν είναι παρόν σε αυτή την περίπτωση.

Τετάρτη, 29 Αυγούστου 2012

ΣΤΑΦΥΛΙΑ - ΣΤΑΦΥΛΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΠΟΥ ΟΦΕΛΕΙ



Όση θρεπτική αξία έχει μια οκά σταφύλια δεν βρίσκεται σε δέκα μεγάλες μπριζόλες ή σε είκοσι αβγά. Εκτός που σ΄αυτά βρίσκονται οι αναγκαιότερες βιταμίνες, περιέχουν ως 20% ζάχαρη, που είναι τόσο ωφέλιμη. Το δε άφθονο νερό τους είναι υγιεινότατο, είναι το μόνο αποτελεσματικό αντιφάρμακο υγρό κατά της αυτοδηλητηριάσεως που μπορεί να βρεί κανείς.
Αν θέλετε να δείτε βελτίωση στην υγεία σας, δυό μέρες την εβδομάδα τρώτε μόνον σταφύλια και τίποτε άλλο. Άλλο ένα σύστημα είναι να τρώει κανείς δεκαπέντε μέρες σταφύλια με μαύρο ψωμί. 
Το πρωί μόνο σταφύλια. Το μεσημέρι σταφύλια με ψωμί και το βράδυ ψωμί με σταφύλια.Για τα παιδιά αυτό είναι ιδιαίτερα ωφέλιμο. Οι άρρωστοι όμως είναι ανάγκη να υποβληθούν σε συστηματική σταφυλοθεραπεία.

Με τον όρο σταφυλοθεραπεία εννοούμε την απόλυτη μονοδίαιτα από σταφύλια. Τίποτε άλλο. Ούτε γάλα, ούτε καφέ, τσάϊ ή λεμονάδα. Μόνο και μόνο σταφύλια για πέντε, δέκα ή δεκαπέντε μέρες αναλόγως τις περιπτώσεις. Νερό, αν υπάρχει δίψα, επιτρέπεται.

Η ευεργετικότης της σταφυλοθεραπείας

Πέμπτη, 23 Αυγούστου 2012

ΙΣΩΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ... ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΑΝ ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ




ΜΑΣΚΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΙΑ ΞΗΡΑ ΔΕΡΜΑΤΑ 

ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ 
 
10  ΑΜΥΓΔΑΛΑ  ΕΝΑ ΡΟΔΑΚΙΝΟ ΚΑΙ ΜΙΣΟ ΛΙΤΡΟ ΓΑΛΑ 
====================================

ΣΕ ΕΝΑ ΜΙΞΕΡ  ΒΑΖΕΤΕ ΤΟ ΡΟΔΑΚΙΝΟ ( ΜΕ ΤΗΝ ΦΛΟΥΔΑ  ΑΦΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΠΛΥΝΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΤΟ ΚΟΥΚΟΥΤΣΙ )  ΚΑΙ ΤΑ ΑΜΥΓΔΑΛΑ  ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΚΟΨΕΙ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙΑ

  •  ΤΑ  ΑΛΕΘΕΤΕ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ  ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΡΕΜΑ
  • .ΒΑΖΕΤΕ ΤΟ ΓΑΛΑ  ΚΑΙ
  •  ΤΟ ΞΑΝΑΠΕΡΝΑΤΕ ΣΤΟ ΜΙΞΕΡ  
 ΤΟ ΓΑΛΑ ΤΟ ΒΑΖΕΤΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΓΝΕ ΠΟΛΥ ΝΕΡΟΥΛΗ Η ΚΡΕΜΑ .
  • ΤΟ ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΜΠΟΝΑΡΕΤΕ ΜΕ ΜΙΑ ΓΑΖΑ ΝΑ ΚΑΘΙΣΕΙ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ . 
  • ΤΟ ΑΦΗΝΕΤΑΕ ΓΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 10 ΛΕΠΤΑ . ΞΕΒΓΑΖΕΤΕ ΜΕ ΑΦΘΟΝΟ ΧΛΙΑΡΟ ΝΕΡΟ

Γιατί οι άνδρες έχουν μεγαλύτερη επιθυμία για σεξ από τις γυναίκες;

ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΛΕΓΕΤΑΙ : ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΞ ΟΙ  ΓΥΝΑΙΚΕΣ .... ΟΡΕΞΗ

Είναι στη φύση τους!
Κατ' αρχάς ας ξεκινήσουμε από το ότι ο άνδρας δεν δύναται να είναι 100% έτοιμος για σεξ 24 ώρες το 24ωρο και 7 μέρες την εβδομάδα- από βιολογικής άποψης είναι αδύνατο υπό φυσιολογικές συνθήκες. Η γυναίκα παρότι δεν το επιζητά τόσο φανερά είναι σωματικά περισσότερο έτοιμει να κάνει σεξ ανά πάσα στιγμή αρκεί να έχει τη διάθεση.

Το σεξ όμως για τον άντρα, και ειδικά η στύση του, μιας και οι περισσότεροι αισθάνονται πως ο ανδρισμός τους είναι ταυτισμένος με τη σεξουαλικότητά τους. Ένα καλό κρεβάτι ή έστω μία επιτυχής κατάληξη του φλερτ στο κρεβάτι, τους κάνει να νιώθουν επιτυχημένοι και συχνά ευτυχισμένη καθότι μπόρεσαν να βρουν στο στόχο- κατακτώντας το θηλυκό.

ΤΑ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΑ - ΕΥΛΟΓΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

 .

Μπορεί να σπάσει; Είναι ασφαλή τα χρωματιστά; Διαβάστε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να τα χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια… 
Να προτιμήσω τα λεπτά προφυλακτικά; Πώς να επιλέξω προφυλακτικό; Πόσες πιθανότητες υπάρχουν να σπάσει; Μπορεί να έχω αλλεργία στο προφυλακτικό; Ενημερωθείτε σωστά και προφυλαχθείτε
Πώς να το επιλέξω;
Εκτό από τη μάρκα, αλλά και το είδος που σας ταιριάζει πρέπει να προσέξετε το προφυλακτικά να πληροί κάποιους κανόνες ασφάλειας. Αναζητήστε στην συσκευασία την ένδειξη CE που σημαίνει πως το προϊόν ανταποκρίνεται στην ευρωπαϊκή νομοθεσία για την ασφάλεια. Μην αγοράζετε προφυλακτικά που εκτίθενται στον ήλιο π.χ. στα περίπτερα.
Υπάρχει πιθανότητα να σπάσει;
Ναι, αν και σχετικά μικρή, το ενδεχόμενο αυτό αφορά μόλις το 2% . Στις περισσότερες περιπτώσεις αυτό μπορεί να συμβεί εξαιτίας λανθασμένης  χρήσης του και σπανιότερα λόγω ελαττωμάτων που αφορούν το υλικό κατασκευής του. Για να αποφύγετε αυτό το ενδεχόμενο βάλτε το προσέχοντας να μην του προκαλέσετε ζημιά π.χ. με τα νύχια. Μην το αποθηκεύετε σε μέρος που το βλέπει ο ήλιος π.χ. στο αυτοκίνητο ή σε υψηλές θερμοκρασίες. Διαβάζετε την ημερομηνία λήξεως και αποφύγετε να χρησιμοποιείτε λιπαντικά παρά μόνο με βάση το νερό.
Ποιος είναι ο σωστός τρόπος να το φορέσω;
Για να το φορέσετε σωστά ξετυλίξτε το από την κατάλληλη πλευρά και κρατήστε την κορυφή του, ώστε να αφαιρεθεί ο αέρας και να αποφύγετε πιθανό σπάσιμο του προφυλακτικού. Ανοίξτε το με τα χέρια και όχι με το στόμα γιατι πιθανόν να του προκαλέσετε κάποια ζημιά που δε θα καταλάβετε.

Μπορεί να είμαι αλλεργικός στο προφυλακτικό;
Πράγματι υπάρχει ένα μικρό  ποσοστό ανθρώπων που έχει αλλεργία στο λάτεξ, από το οποίο φτιάχνονται τα προφυλακτικά. Στην περίπτωση αυτή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προφυλακτικά από κάποια άλλη ουσία όπως είναι η σιλικόνη ή το βινύλιο.
Είναι ασφαλή τα χρωματιστά ή με γεύσεις;
Στην αγορά θα βρείτε διάφορα προφυλακτικά με γεύσεις, διαφορετικά χρώματα ή που φωσφορίζουν. Η απορία που γεννάται στους περισσότερους όμως είναι αν αυτά τα προφυλακτικά πληρούν τους προϋποθέσεις ασφαλείας.  Η απάντηση είναι «ναι» καθώς όλες οι ουσίες που περιέχονται στα προφυλακτικά-θεωρητικά τουλάχιστον- είναι ελεγμένες εφόσον έχουν εγκριθεί να κυκλοφορούν. Ωστόσο θα πρέπει να

Κυριακή, 19 Αυγούστου 2012

ΜΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΜΑΚΑΡΟΝΑΔΑ ΜΕ ... ΤΟΝΟ


Σε κατσαρόλα με αλατισμένο νερό, βράζουμε τα μακαρόνια. Σε άλλο σκεύος τσιγαρίζουμε τα τριμμένα κρεμμύδια και προσθέτουμε τις πιπεριές κομμένες μακρόστενες.Αφήνουμε να μαραθούν και ρίχνουμε τη ντομάτα. Μόλις αρχίσει να "δένει" η σάλτσα, προσθέτουμε το ψάρι θρυμματισμένο, λίγο αλάτι και πιπέρι.Αφού βράσει, σερβίρουμε μαζί με τα μακαρόνια.


Υλικά :
μισό κιλό φρέσκος τόνος ή 3 κονσέρβες τόννου ( ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ Ο ΤΟΝΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΛΑΔΙ  ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΤΕ ΦΙΛΕΤΟ ΤΟΝΟΥ ΟΧΙ ΚΟΜΜΑΤΙΑ)
μισό κιλό μακαρόνια
4 πράσινες πιπεριές φλάσκες

Παρασκευή, 17 Αυγούστου 2012

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ- ΠΩΣ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΙΣ ΤΡΟΦΙΚΕΣ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ


1. Πλένετε πάντα καλά τα χέρια σας όταν πρόκειται να έρθουν σε επαφή με τροφή και ιδίως αφού χειριστείτε νωπά κρέατα.

2. Χρησιμοποιείτε διαφορετικά εργαλεία (μαχαίρια, επιφάνειες κοπής) για ωμά κρέατα και ψημένα τρόφιμα. Πλένετέ τα επίσης σχολαστικά έπειτα από κάθε χρήση.

3. Απολυμαίνετε με αραιό διάλυμα χλωρίου το νεροχύτη και τους πάγκους της κουζίνας.

Πέμπτη, 16 Αυγούστου 2012

ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΞΦΟΡΔΗΣ - ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΟΤΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΕΪΝΗΣ

Αν δεν είσαι ελίτ αθλητής, μάλλον άδικα σπαταλάς τα λεφτά σου σε πανάκριβα ποτά ενέργειας και ροφήματα πρωτεΐνης. Υπάρχει μια "εντυπωσιακή έλλειψη αποδείξεων" που να τεκμηριώνουν τους ισχυρισμούς των αθλητικών ποτών και ροφημάτων πρωτεΐνης ότι ενισχύουν την αθλητική απόδοση σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης που δημοσιεύτηκε στο British Medical Journal .

H έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι δεν υπήρχε καμία σοβαρή ένδειξη που να υποστηρίζει τους ισχυρισμούς των μεγαλύτερων εταιριών στο χώρο του αθλητισμού, και ότι είναι "σχεδόν αδύνατο για το κοινό να κάνει συνειδητές και αντικειμενικές επιλογές σχετικά με το οφέλη και τους κινδύνους αυτών των αθλητικών προϊόντων".

Ο Δρ. Matthew Thompson Τόμσον, Ανώτερος Κλινικός Ερευνητής στο Τμήμα του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας Επιστημών , δήλωσε ότι οι μέθοδοι των εταιριών βασίζονται σε φτωχή έρευνα, που παρέχεται σε μεγάλο βαθμό από τους ίδιους τους παραγωγούς αυτών των ροφημάτων. Και προσθέτει ότι "Μια πιο επιστημονική και αυστηρή προσέγγιση είναι αναγκαία".

Η έρευνα διερεύνησε επίσης το ρόλο των εταιριών των αθλητικών ποτών στην "επιστήμη της ενυδάτωσης" και τις σχέσεις τους με μερικούς από τους πιο σημαντικούς αθλητικούς φορείς στο κόσμο σε μια προσπάθεια να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του κοινού και να τους πείσουν ότι χρειάζονται κάτι παραπάνω από νερό όταν γυμνάζονται.

Δευτέρα, 13 Αυγούστου 2012

ΔΙΩΞΤΕ ΤΙΣ ΜΥΓΕΣ ΜΕ " ΦΥΣΙΚΟ/ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ " ΤΡΟΠΟ ΤΑ ΧΗΜΙΚΑ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΚΙ ΕΣΑΣ



  • Έχετε το παράθυρο ανοιχτό και δεν θέλετε να μπαίνουν μύγες; Βάλτε στο παράθυρο ένα γλαστράκι με μαϊντανό ή βασιλικό  ή ένα ποτηράκι με νερό που έχει μέσα κλωνάρι μαϊντανού. Οι μύγες απεχθάνονται αυτήν τη μυρωδιά!
  •   Η μυρωδιά της μέντας δεν αρέσει καθόλου στις μύγες. Επομένως, φυτέψτε μέντες και βάλτε τες στα πρεβάζια των παραθύρων. Κάθε φορά που περνάτε, κουνήστε λίγο το φύλλωμα με το χέρι σας για να αναδειχτεί το άρωμά τους. Μπορείτε ακόμα να καίτε αιθέριο έλαιο μέντας ή να ψεκάζετε το δωμάτιο με σπρέι από αιθέριο έλαιο μέντας!
  • Αν τρώτε έξω κι έχει μύγες, βάλτε σ' ένα μπολάκι ζεστό ξύδι κι οι μύγες θα πάνε αλλού.
  • Κρεμάστε στο παράθυρο ένα τούλινο πουγκί με φύλλα ευκαλύπτου και φύλλα δάφνης. Κάθε φορά που το πουγκάκι θα κουνιέται, τα αρώματα των υλικών θα απωθούν τις μύγες. Μπορείτε να φτιάξετε και ένα αρωματικό σπρέι με τα παραπάνω αιθέρια έλαια και ψεκάζετε το χώρο. Διαλύστε τα αιθέρια έλαια πρώτα σε μια κουταλιά οινόπνευμα και στη συνέχεια σε νερό.

Τρίτη, 7 Αυγούστου 2012

ΖΕΣΤΗ ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ ... ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΟΧΗ !!!!




1. Μη φέρνετε μαζί σας στην παραλία αντικείμενα αξίας που μπορεί να... προσελκύσουν τους επίδοξους κακοποιούς. Μαζί σας να έχετε μόνο τα απαραίτητα.

2. Μην έχετε όλα σας τα βασικά αντικείμενα (κλειδιά, πορτοφόλι, κινητό) στην ίδια τσάντα. Αν συνοδεύεστε από οικογένεια ή φίλους, συμφωνήστε να φέρει ο καθένας από κάτι.


3. Στο αυτοκίνητό σας μην αφήνετε σε εμφανές σημείο τσάντες ή άλλα προσωπικά αντικείμενα.


4. Μη χαλαρώνετε από την καλοκαιρινή ραστώνη αφήνοντας για παράδειγμα μισάνοιχτο το παράθυρο του αυτοκινήτου σας. Συνεχίστε να παίρνετε μαζί σας την αποσπώμενη πρόσοψη από το ραδιο-cd του ΙΧ σας.


5. Καλύτερο είναι να αφήνετε το αυτοκίνητό σας κάπου όπου θα μπορούσατε να έχετε οπτική επαφή. Σε τακτά διαστήματα, καλό είναι να πηγαίνει κάποιος να ελέγχει, ώστε αν κάποιος το παρακολουθεί να φοβηθεί.


Σάββατο, 4 Αυγούστου 2012

Επιλέξτε το σωστό αποκωδικοποιητή

 
Με τη διακοπή της εκπομπής αναλογικού σήματος για τα κανάλια εθνικής και περιφερειακής εμβέλειας, αλλά και την παράλληλη έναρξη ψηφιακής εκπομπής για τα κανάλια περιφερειακής εμβέλειας από το κέντρο εκπομπής «Υμηττός» πολλοί τηλεθεατές αναρωτιούνται πώς θα επιλέξουν τον κατάλληλο αποκωδικοποιητή.
Όπως ενημερώνει η Digea, τα βασικά είδη των αποκωδικοποιητών είναι οι Standard Definition και οι High Definition.
Στην περίπτωση που έχετε μία κλασική αναλογική τηλεόραση με λυχνία ή επίπεδη τηλεόραση (LCD/ Πλάσμα) χωρίς ενσωματωμένο ψηφιακό δέκτη MPEG4 και χωρίς θύρα HDMI, τότε αρκεί ένας απλός αποκωδικοποιητής Standard Definition με υποδοχή SCART ή RCA (3 χρώματα-κίτρινο, άσπρο, κόκκινο).