Δευτέρα, 31 Δεκεμβρίου 2012

ΟΙΝΟΓΝΩΣΙΑ -ΟΣΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΣΙ

 
Είναι γεγονός: για πολλά χρόνια, η ενασχόληση με το κρασί είχε έναν αυστηρά «ελιτίστικο» χαρακτήρα, απωθώντας πολύ κόσμο από το να κάνει το βήμα – την προσπάθεια, αν θέλετε – για να το γνωρίσει καλύτερα. Να σας πω όμως κάτι; Η προσέγγιση αυτή οφειλόταν περισσότερο στην έλλειψη γνώσης ή, ακόμα χειρότερα, στην ημιμάθεια, που δημιουργούσε ένα μεγάλο αλλά εικονικό χάσμα ανάμεσα στους γνώστες και στους αρχάριους, παρά σε οποιοδήποτε άλλο ουσιαστικό παράγοντα.

Σήμερα τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά. Επειδή ο «αποκλεισμός» του οινόφιλου κοινού από το κρασί είναι πράξη καθαρά αντι-εμπορική, αλλά και επειδή όσο ωριμάζει μια κοινωνία, τόσο περισσότερο αναζητά τη γνώση πέρα από τα τετριμμένα, τα τελευταία χρόνια η στροφή προς το κρασί παρουσιάζει μια «εκρηκτική» άνοδο διεθνώς, αλλά και συγκεκριμένα στην Ελλάδα.

Τι πρέπει να ξέρει ο επίδοξος οινογνώστης: - Το κρασί υπάρχει –από τα αρχαία χρόνια άλλωστε– για να συνοδεύει φαγητό. Η οινογνωσία λοιπόν, αποσκοπεί τελικά στην ανεύρεση των ιδανικών συνδυασμών κρασιού και φαγητού για να επιτύχει την απόλυτη απόλαυση στο τραπέζι
- Στην οινογνωσία δεν υπάρχει σωστό και λάθος: Ο καθένας προσεγγίζει το κρασί με βάση τις δικές του μνήμες, ανάγκες, παραστάσεις και τελικά σχηματίζει την προσωπική του άποψη και το δικό του γούστο

Σάββατο, 29 Δεκεμβρίου 2012

ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ - ΣΥΜΦΕΡΕΙ Η ΣΟΜΠΑ ΑΛΟΓΟΝΟΥ? ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑ

http://support.you.gr/catalog/53/531B53B7BE7C2C428A505C2CDEF988EB.JPG
1) Το σημαντικότερο πλεονέκτημα και ο κύριος λόγος ύπαρξης αυτού του συστήματος θέρμανσης, είναι ότι ζεσταίνει γρήγορα μικρούς χώρους και ακόμα καλύτερα, μας ζεσταίνει γρήγορα και καλά αν την τοποθετήσουμε κοντά μας.

2) Είναι εντελώς αθόρυβες μιας και δεν έχουν βεντιλατέρ. Απλά "στέλνουν" θερμότητα όπως στέλνει ένας φακός το φως προς μία κατεύθυνση.

3) Είναι πολύ οικονομικές για αγορά και για τα λεφτά τους έχουν σχετικά μεγάλη διάρκεια ζωής.

Τετάρτη, 26 Δεκεμβρίου 2012

ΜΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΠΑΓΓΛΜΑΤΙΚΩ ΚΑΙ ΜΗ ?

Καθημερινά τα χρησιμοποιούμε. Μας μεταφέρουν από το ένα μέρος στο άλλο, και είναι η επαφή μας με το έδαφος.

Όχι, δε μιλάω για τα παπούτσια στα πόδια μας, αλλά για τα… υποδήματα του αυτοκινήτου, της μοτοσικλέτας, του λεωφορείου… μιλάω για τα
ελαστικά, τους τροχούς!! Επάνω τους, αν παρατηρήσουμε, έχουνε διάφορα νούμερα και γράμματα. Ξέρουμε όμως τι σημαίνουν όόόλα αυτά;

Ας δούμε απλά και κατανοητά!


Ας πάρουμε ένα παράδειγμα για να μας βοηθήσει στην αποκρυπτογράφηση τους: τα ελαστικά μας επάνω γράφουν, ας πούμε:


185/65R14, TUBELESS, 3411, DOT, 140M.


Όλα αυτά βρίσκονται σε όλα τα ελαστικά. Απλά ψάξτε το και θα τα βρείτε!!


Ας αρχίσουμε από τα εύκολα: 185/65R14.


Όλοι μας γνωρίζουμε ότι είναι οι διαστάσεις των ελαστικών, φάρδος, ύψος προφίλ και μέγεθος ζάντας. Αλλά σε τι ακριβώς μετριέται το κάθε μέγεθος;; Ας δούμε!!

Τρίτη, 25 Δεκεμβρίου 2012

ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΕΣ ΑΛΛΑ ... ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ

Μπορεί σε κάποιες τροφές να έχει «βγει το όνομα» και η κακή τους φήμη να μας αποτρέπει από το να τις καταναλώσουμε, αν όμως το ψάξουμε καλύτερα θα δούμε ότι τελικά μπορούν να μας ωφελήσουν.

Kάποιες τροφές που θεωρείται πως επιβαρύνουν την υγεία μας όχι μόνο δεν είναι βλαβερές όπως πιστεύουν οι περισσότεροι, αλλά έχουν και θρεπτικά συστατικά που μπορούν να μας ωφελήσουν σε διάφορους τομείς.

Ζυμαρικά: είναι το… «καύσιμό» μας

Ξέρουμε όλοι ότι τα ζυμαρικά είναι επεξεργασμένα και πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες, οι οποίοι, όμως, αποτελούν την κύρια πηγή ενέργειας του οργανισμού μας και είναι απαραίτητοι για τον εγκέφαλο και το σώμα μας, προκειμένου να λειτουργούν όπως πρέπει. Θυμηθείτε μόνο πως όσο λιγότερο τα βράσετε, τόσο καλύτερα γιατί ανεβαίνει λιγότερο ο γλυκαιμικός τους δείκτης και άρα δεν προκαλούν μεγάλη και απότομη αύξηση στο σάκχαρο του αίματος, ενώ επίσης τα ζυμαρικά ολικής άλεσης είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και σας κρατούν χορτάτους για περισσότερη ώρα. Συνδυάστε τα με λίγη πρωτεΐνη ή λαχανικά, έτσι ώστε να ενσωματώσετε περισσότερα θρεπτικά συστατικά στο πιάτο σας και να μην υπερβάλλετε στην κατανάλωση ζυμαρικών.

Μαύρη σοκολάτα: χορταστική και ευεργετική για τη σιλουέτα μας

Όπως αναφέρει μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Nutrition and Diabetes, η μαύρη σοκολάτα μας χαρίζει το αίσθημα του κορεσμού για περισσότερη ώρα με αποτέλεσμα να πεινάμε λιγότερο, άρα και να τρώμε λιγότερο μετά την κατανάλωσή της. Στο πλαίσιο της μελέτης ερευνήθηκε η πρόσληψη θερμίδων των συμμετεχόντων μετά την κατανάλωση μαύρης σοκολάτας και βρέθηκε ότι όσοι την προτιμούσαν, κατανάλωναν 17% λιγότερες θερμίδες στο επόμενό τους γεύμα, σε σχέση με αυτούς που διάλεγαν τη σοκολάτα γάλακτος. Προσέξτε μόνο μην το παρακάνετε, γιατί μια μπάρα σοκολάτας περιέχει περίπου 400 θερμίδες. Φάτε λιγότερο από τη μισή και αν τρώτε καθημερινά, προτιμήστε

Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2012

ΚΟΙΝΑ ΒΟΤΑΝΑ ΤΗΣ ΓΕΝΝΑΙΟΔΟΡΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΕΝ ΣΥΝΤΟΜΙΑ Η ΧΡΗΣΙΜΟΠΤΗΤΑ ΤΟΥΣ


 ΤΟ ΘΥΜΑΡΙ
Το όνομά του συσχετίζεται με το θυσιάζω και το αρωματίζω. Ένα από τα βασικά αντιβιοτικά είτε σε μορφή βοτάνου είτε ως αιθέριο έλαιο. Πολύ καλό για το αναπνευστικό, αλλά και για παρασιτώσεις του εντέρου, ανθελμινθικό, κατά των οξύουρων και κατά των κολικών, που οφείλονται σε λοίμωξη. Έτσι όπως και η ρίγανη βοηθά στη διάρροια, στη δυσεντερία, δρα ως αντιπυρετικό σε τυφοειδή πυρετό. Το έγχυμα μπορεί να θεραπεύσει την ψώρα και άλλες δερματοπάθειες. Στο αναπνευστικό βοηθά στη θεραπεία του κρυολογήματος (και πονοκεφάλου που προκαλείται από αυτό) άσθματος, του κοκκύτη, της φυματίωσης, της χρόνιας βρογχίτιδας, και χρόνιου κατάρρου, της λευκόρροιας, αλλά και της αμηνόρροιας. Επίσης καθαρίζει τον αέρα και δρα προληπτικά για να αποφεύγονται κρυολογήματα.

ΡΙΓΑΝΗ
Ένα από τα πρώτα βότανα που γνώρισα είτε στην μαγειρική της μανιάτισσας γιαγιάς είτε ως θεραπευτικό για τη διάρροια από τη μακεδόνισσα μαμά. Είναι το φάρμακο που έχω συστήσει σε πάρα πολύ κόσμο με θεαματικά αποτελέσματα. Η μητέρα μου πάντα όταν πρόκειται να ταξιδέψει έχει μαζί της σε ένα σακουλάκι λίγη ρίγανη, για την αντιμετώπιση της γνωστής

Σάββατο, 15 Δεκεμβρίου 2012

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑ


Ιδιαίτερο βάρος δίνεται στις μέρες μας, είτε από τους ειδικούς, είτε από τις ίδιες τις γυναίκες, στην επαρκή και σωστή διατροφή κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης και της γαλουχίας. Τι ρόλο θα μπορούσε, όμως, να παίξει η διατροφή της γυναίκας πριν την εγκυμοσύνη; Πόσο πιθανό είναι η σύσταση της διατροφής να επηρεάζει την ικανότητα ενός ατόμου να συλλάβει;
Σύμφωνα με τη βιβλιογραφία, η υγιεινή διατροφή είναι ένα τρόπος τόνωσης της γονιμότητας και για τα δύο φύλα. 
Δεδομένα από τη μελέτη Nurses’ Health Study, στην οποία συμμετείχαν 116.000 νοσηλεύτριες ηλικίας 24-42 ετών, υπέδειξαν ένα «μοντέλο διατροφής» το οποίο φάνηκε να σχετίζεται με μεγαλύτερα ποσοστά γονιμότητας. 
Το «μοντέλο» αυτό περιελάμβανε χαμηλή πρόσληψη trans λιπαρών οξέων με ταυτόχρονα αυξημένη πρόσληψη μονοακόρεστων λιπαρών οξέων, αυξημένη πρόσληψη πρωτεϊνών από φυτικές πηγές (κυρίως λαχανικά) και λιγότερο από ζωικές πηγές, καθώς επίσης αυξημένη πρόσληψη φυτικών ινών και γαλακτοκομικών προϊόντων με αυξημένα λιπαρά.

Τετάρτη, 5 Δεκεμβρίου 2012

ΚΡΕΜΜΥΔΙΑ ΜΕ ΑΥΓΑ ΣΤΟ ΤΗΓΑΝΙ



Μια πολύ ωραία και θρεπτική ομελέτα με κρεμμύδια. Εύκολη και γρήγορη, μπορεί να γίνει και κύριο πιάτο.  Κόβετε τρία μέτρια προς μεγάλα κρεμμύδια ροδέλες και τά ρίχνετε στο τηγάνι να μαλακώσουν , όχι να μαραθούν, άς κρατάνε και λίγο , είναι γλυκά και κάνουν καλό.  Χτυπάμε δύο αυγά ,  βάζουμε αλάτι και πιπέρι και τά ρίχνουμε στο τηγάνι με τά κρεμμύδια.  Η ομελέτα είναι έτοιμη.  Με λίγη φέτα γίνεται  ένα νόστιμο φαγάκι.

Κυριακή, 2 Δεκεμβρίου 2012

ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΡΩΤΙΚΗΣ ΠΛΕΥΡΑΣ Ο ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ ( ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΥΣ )


Κριός
ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΟΙ
Με το Κρόνο στο Σκορπιό η ερωτική ζωή, είτε σας έχει γίνει εμμονή είτε πλέον περιβάλλεται από κάποιους περιορισμούς. Ωστόσο αυτό το μήνα θα υπάρχουν στιγμές που θα νιώθετε ότι αυτό που βιώνετε είναι ότι πιο όμορφο έχετε ζήσει. Η σύνοδος της Αφροδίτης με το Βόρειο Δεσμό στις 13 Δεκεμβρίου δείχνει μια ερωτική μέθεξη που θα συνταράξει βαθιά το «είναι» σας ενώ πολύ πιθανόν να γίνετε πιο κτητικοί. Ακόμα και αν το κρύβετε θα ζηλεύετε και θα ανησυχείτε μήπως χάσετε το ταίρι σας.
Με την είσοδο τόσο του Ερμή όσο και της Αφροδίτης στον περιπετειώδη Τοξότη στις 11 και 16 Δεκεμβρίου αντίστοιχα θα αισθανθείτε απελευθερωμένοι από σκέψεις και συναισθήματα που σας εγκλωβίζουν και θα έχετε τη δυνατότητα να έρθετε πιο κοντά με το ταίρι σας και πιθανόν να κάνετε κάποιο ταξίδι. Ακόμη, η Νέα Σελήνη στις 13 Δεκεμβρίου στον Τοξότη υποδηλώνει μια περίοδο που μέσα από μετακινήσεις και συζητήσεις θα ανοίξει ένας νέος κύκλος στη μεταξύ σας επικοινωνία.
ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΙ
Με τον Άρη στον 10ο ηλιακό οίκο στο ζενίθ της προσοχής σας βρίσκονται τα επαγγελματικά. Στην ερωτική ζωή, τα φλερτ που υφίστανται δεν σας ικανοποιούν και αυτό γιατί οι απαιτήσεις που έχουν σας πνίγουν. Αυτή την εποχή εσείς θέλετε ελευθερία και καθαρό αέρα. Επιπλέον, δεν θέλετε να μπείτε σε αδιέξοδες καταστάσεις γεγονός που χρειάζεται ωστόσο να προσέχετε γύρω στις 11 και 16 Δεκεμβρίου, αφού ίσως παρασυρθείτε ή θαμπωθείτε από πρόσωπα που τελικά δεν θα είναι αυτό που δείχνουν. Η Νέα Σελήνη όσο και η είσοδος του Ερμή και της Αφροδίτης

Σάββατο, 1 Δεκεμβρίου 2012

ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΨΗΝΕΤΕ ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ... ΣΧΑΡΑ





Όσο ο καλός καιρός κρατάει, τα μπάρμπεκιου των Ελλήνων συνεχίζουν να βγάζουν φωτιές και έμπειροι ή άπειροι ψήστες επαναλαμβάνουν τα ίδια λάθη, όπως σημειώνει το περιοδικό ΄Playboy΄.


Όπως ακριβώς προθερμαίνεις το τηγάνι προτού ρίξεις οτιδήποτε να σοταριστεί, έτσι πρέπει να αφήνεις και τη σχάρα να ζεσταθεί προτού βάλεις τα κρέατα ή τα λαχανικά. η προθέρμανση, άλλωστε, αποστειρώνει τη σχάρα και την απαλλάσσει από κάθε είδους υπολείμματα από προηγούμενα ψησίματα.


Αποτεφρώνεις την τροφή
Η δυνατή φωτιά δε συνεπάγεται καλύτερο ή πιο γρήγορο μαγείρεμα. Το κάθε φαγητό θέλει το χρόνο του, αλλιώς θα μαγειρεύαμε όλοι με φλόγιστρο. Οι περισσότερες τροφές απαιτούν απαλή συμπεριφορά, ευγένεια και σεβασμό.


Αγνοείς τη διαφορά ανάμεσα στο άμεσο και το έμμεσο ψήσιμο
Ο κανόνας είναι ένας: Αν κάτι χρειάζεται λιγότερα από 20 λεπτά για να ψηθεί, τότε χρήζει άμεσης θερμότητας, ενώ αν χρειάζεται πάνω από 20 λεπτά, τότε η φωτιά πρέπει να είναι έμμεση. Αν δε γνωρίζεις τους χρόνους ψησίματος, απλά έχε υπόψη σου ότι όσο βαρύτερο είναι ένα κομμάτι, όσο πιο χοντρό, τόσο περισσότερο χρόνο χρειάζεται, οπότε δεν πρέπει να καεί γρήγορα από μια άμεση φωτιά.