Κυριακή, 24 Ιουνίου 2012

Η ΜΠΥΡΑ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ... ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ

 

Μάλλον «to beer» είναι η απάντηση, αλλά με σύνεση. Η μπίρα έχει υψηλή διατροφική αξία, περιέχοντας αντιοξειδωτικές ουσίες, φυλλικό οξύ και άλλες βιταμίνες του συμπλέγματος Β, μεταλλικά άλατα και ιχνοστοιχεία, ενώ αποτελείται σε πολύ μεγάλο ποσοστό (άνω του 90%) από νερό κι έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ. Σύμφωνα με δημοσιευμένες μελέτες, μάλιστα, η ήπια κατανάλωση μπίρας μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες εμφάνισης καρδιακών παθήσεων, αλλά και να ευεργετήσει τα οστά και να κρατήσει μακριά το Αλτσχάιμερ και την άνοια. Αρκεί φυσικά να έχουμε υπόψη ότι ένα μικρό ποτήρι μπίρας περιέχει 10-12 γραμμάρια αλκοόλης και για να μην ξεφύγει η κατανάλωση από τα όρια σημαίνει ότι οι άντρες μπορούν να
καταναλώνουν μέχρι 25-30 γραμμάρια αλκοόλης, ενώ οι γυναίκες μέχρι 15-20. Όσο για την περίφημη… «μπυροκοίλια», πρέπει να γνωρίζετε ότι η μπίρα δεν περιέχει λίπος και ότι η περιεκτικότητά της σε σάκχαρα είναι σχετικά χαμηλή, οι θερμίδες της -οι οποίες ξεπερνούν για λίγο τις 100 στα 250ml- δεν είναι ιδιαίτερα υψηλές και σύμφωνα με πρόσφατη δημοσίευση στο European Journal of Clinical Nutrition, η κατανάλωση μπίρας μπορεί να συμβάλλει στη γενική πρόσληψη βάρους όταν γίνεται χωρίς μέτρο, αλλά δεν ευθύνεται αποκλειστικά για τη συσσώρευση λίπους στην κοιλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου